Potluck Picknick op Global Sharing Day op zondag 2 juni

Peerby en Konnektid organiseren Potluck Picknick 2 juni van 14:00 - 16:00 op het stadsstrand van Amsterdam Roest

23 MEI 2013, ROEST - CZAAR PETERSTRAAT 213, 1018 PL AMSTERDAM
Peerby en Konnektid organiseren een Potluck Picnic op het stadsstrand van Amsterdam Roest. Op 2 juni van 14:00-16:00 proberen we het wereldrecord 'lunch delen' te verbreken, worden de buurtheld awards uitgereikt en lanceert Peerby haar internationale website. Het wordt gevierd met breiworkshops, verhalenvertellers (ook voor de kids!), yoga en muziek.

Peerby (spullen delen), Konnektid (kennis delen) organiseren een Potluck picknick op het stadsstrand van Amsterdam Roest.

Dit ter ere van een internationale recordpoging 'lunch delen' (Global Sharing Day), de buurtheld awards worden uitgereikt en Peerby haar internationale website lanceert (samen met I am Expat).

Geheel in stijl met het delen worden aanwezigen gevraagd om hapjes, liefst een specialiteit uit land van herkomst, mee te nemen. Picknickbezoekers worden gevraagd om, michten ze deze over hebben, dekens/kleden die ze over hebben mee te nemen. Op de Picknick zelf worden de dekens aan elkaar gebreid en zo ontstaat een groots picknickkleed. Het doel is om een almaar groeiend kleed te creeren dat zal worden gebruikt om de festivals van Europa af te reizen. Peerby- en Konnektidleden kunnen ook zelf het picknickkleed lenen om het te gebruiken voor eigen buurtfeesten. Verder staan er workshops breien en verhalenvertellen en yoga op het programma. Voor de kids is er een speciaal voorleeskleed. Meer info: Peerby Potluck Picnic

Tot ziens op Global Day Sharing!